Συμπιλήματα

έχω κάποιες σκέψεις σκόρπιες χωρίς ενιαίο θεματολόγιο. έτσι να προστεθούν ακανόνιστα. Στη φυσική τους ροή

Αυτή η ηθική είναι τελική. Διατηρείται από όντα επιλογικά. Και δε θα μπορούσε κανένας νους να διευρύνει και να φυτρώσει στο χώρο μια τέτοια απάνθρωπη πρόταση αν δεν ήταν φοβισμένος και υποτακτικός. Εννοώ τέτοια που δε ταιριάζει σε άνθρωπο ή που περισσότερο ο άνθρωπος δεν έχει σχέση μαζί της, δε συνδιαλέγεται και προς το τέλος είναι η αντίστροφη ανθρώπινη μορφή και τελικά εδραιώνεται και θριαμβεύει πάνω στη καταστροφή του. Και τέτοια καταστροφή σημαίνει παύσης της κατοχής στα πράγματα. Ανυπόστατος. Του λείπει η μεγαλύτερη μεταβλητή της συνειδητότητάς του. Η επικυριαρχία του στο κόσμο.

Και γιατί αυτή η επικυριαρχία να είναι κακή;

Κακή! Κακή; Τότε κακή… Αλλά κακή !;

Η ανατομία της ενοχής. Αλλά είναι τραγικό διότι χωρίς αυτή τη κυριαρχία δε θα υπήρχε η ενοχή. Και ιδού που βρέθηκε φυτό να κατηγορήσει την ύπαρξη της φύτρας του για το μολυσμό του. Γιατί καμμιά ενοχή δεν έχει ενοχές! Έτσι εξαπολύει το φοβερό της άδικο η ηθική γιατί πέρα για πέρα θέλει να επιβληθεί να μεταμορφώσει το κόσμο στην αναμορφωμένη της μορφή. Το τελευταίο της στάδιο να πολεμήσει τους υποστηριχτές της.

Η ηθική είναι σύμβαση αυτό είναι δεδομένο. Και αποδεικνύεται από το πως μεταβάλλεται δυναμικά μέσα στο χρόνο. Διαστρέφεται στη βαθύτερη ουσία της. Εκατομμύρια χρόνια στη πορεία του ανθρώπου ντύθηκε σ’ όλες τις εποχές. Αν κάτι είναι «ανώμαλο» – με την αντίληψη του συρμού – θα έλεγα πως είναι αυτή. Και είναι άδικη γιατί επιζητεί την αυθαίρετη ταύτισή της με της ατομική επιβεβαίωση της αυθυπαρξίας. Τη μολύνει. Σκοπός της είναι να αυτολησμονυθεί και έτσι παίρνει με πύρινη ρομφαία τη θέση της. Αλλά ταύτιση της μιας και της άλλη δεν υπάρχει. Διότι δε θα μιλούσαμε για ανθρώπους. Και είναι νομίζω κουτό να προκαλούμε ένα τέτοιο αίτημα.

Η ατομική επικυριαρχία πάνω στα πράγματα αφορά την αυθυπαρξιακή εγκυρότητα. Χωρίς αυτή θα ήμασταν αρχαιολόγοι. Δεινοί μάλιστα. Χωρίς ίχνη. Αφήνω τώρα τη λογική και λέω. Δε με νοιάζει. Ούτε τι είναι καλό ούτε τι θα πει κακό. Οι δημιουργοί τους καλώς να τα χαίρονται στο αιώνιο σπιτικό τους. Έναν και αγνό λόγο ακούν τα αφτιά μου

Υπάρχουν στιγμές που και εγώ λέω πως πρέπει να τελειώσουν για μένα τα φυσικά πράγματα.

——————————————————————————————————————-

Για έναν άγνωστο λόγο μου αρέσει αυτή η εικόνα:

—————————————————————–

Στη τέχνη ο δημιουργός δεν είναι μόνος του. Στην Αρχή. Το αποστρέφεται. Δεν είναι ένα αίτημα, ούτε καν επιδίωξη. Είναι η μεγάλη του ανάγκη να συνδεθεί με το κόσμο συνδεόμενος με τα τυλιγμένα στο ήλεκτρο άκρα του. Όλοι οι άνθρωποι είναι ένα για το συγγραφέα. Μαζί φτιάχνουν ένα πελώριο αξίωμα που ξεφεύγει από τα μάτια των ανθρώπων. Ο συγγραφέας το παρατηρεί και η παρατήρηση είναι η συνέχεια του μυαλού του. Ίσως να μην υπάρχει μυαλό μόνον παρατήρηση. Το αξιώμα αυτό χαράσσεται στις παρατηρήσεις του τόσο πολύ που μοιάζει να παίρνει τη μορφή του. Αλλά για έναν άγνωστο λόγο ο συγγραφέας γίνεται θύμα μιας γιγαντιαίας εκδίκησης. Η οποία στην διάπλατη συνείδησή του θα τον κυνηγά μέχρι το τέλος. Έτσι η τέχνη κλειδώνεται σε απομονωτικά απόμερα (πόσο μου αρέσει αυτή η λέξη. Το Απόμερο). Ποτέ ωστόσο αναφερόμενη σε αυτά. Ο συγγραφέας είναι απαγορευμένος. Και δε καταλαβαίνω γιατί αυτή η υπέρμετρη κατηγορία για την απομόνωσή τους. Εξ ολοκλήρου όμως αυτή η πορεία δεν έχει έναν αιτιακό χαρακτήρα.

——————————-

Οραματίζομαι ένα κοινό νέων ανθρώπων. Που κανένας θάνατος δε θα υπάρχει για τα πρόσωπά τους. Μια όψη να ξεπηδά από μέσα τους κι έπειτα φωτιά. Παράλληλο κοινό και δημιουργός. Με μόνο γνώρισμα. Την αλλόκοτη εμφάνισή τους. Σαν ανύπαρκτη!

ΥΓ: α Κάποια στιγμή θα γράψω μια ανάρτηση για τον Χειμωνά. Η φοβερή μου αγωνία

β Φριχτά ανήμπορα τα φυσικά πράγματα

γ Και ένα τραγουδάκι:

Advertisements

~ από σκοινοβάτης στο Ιουλίου 21, 2011.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: