– Δεν έχεις αισθανθεί πως είσαι στη λάθος εποχή;

-Και ακόμη δεν έχω βρει τη δική μου. Εσύ;

-Τη θυμάμαι. Καλά νομίζω. Ήταν πριν τριανταπέντε χρόνια

Σιωπή

– Είσαι μόνος

– Πάντα

Σιωπή

– Με κοιτάς… και τα μάτια σου πετρώνουν. Τι έχεις; μίλα μου; Πες μου. Μου χρωστάς. Ήσουν εκεί, τότε

– Όπως τώρα

Σιωπή

– Σε θέλω

Σιωπή

– Και οι άλλοι. Είναι απ’ έξω τους είδες; Όταν έσερνες το δρόμο ήσουν μαζί τους. Για μας είπαν, να μονώσουμε. Ακούς; Να μονώσουμε. Ως οι πλούσιοι ξένοι ορμίζονται. Θα προβήσουμε ενώπιον να μας διαβάζουν το διάταγμα. Και μετά οι ξένοι. Αυτοί οι απάισιοι στρατιώτες θα μας πάρουν. Θέλουν να μη σε ξαναδώ. Με ακούς; Λες ψέματα. Ακόμη και τώρα. Γιατί δεν είσαι μόνος ρε μαλάκα. Εσύ ακολουθούσες τη σκιά μου κι εγώ ήμουν πίσω σου. Κι έτσι για πρώτη φορά στάθηκε σκιά κόντρα σε φως! Για πάρτυ σου η εξαϋλωμένη μου αγάπη. Και κανένας κόσμος. Κέλυφος. Νόμος. Θεός. Τίποτα δε θα με σταματήσει να σε τυλίξω και να σε συγκεντρώσω σε έναν σημείο μικρό, ελάχιστο, να ζήσεις η κρυφή μου ταινιοθήκη. Και ξες. Ξέρεις τι τους λείπει. Ο πόνος. Αυτός που από μικρή νιώθω να πάλλεται μεσα στη κοιλιά μου. Κι αιωρείται πάνω απ’ όλα τα όργανα. Με συνθήκες ζωντανές με παίζει. Και όσο εγώ δεν έχει διψάσει κανένας. Η δίψα μου, η φριχτή μου αγάπη!

Κι εκείνος αρχίζει να την φιλάει με πάθος, να της πιάνει όλο της το σώμα απανωτά με τη δύναμη που είχε στο κάτω μέρος του ονείρου του. Κι έτσι όπως ήταν τυλιγμένοι ο ένας στο άλλον, έμπαιναν πολλοί χιλιάδες ψηλοί άνδρες ντυμένοι στα χακί με όπλα, ζεστά. Όμως εκείνοι εξαφανίστηκαν. Έφυγαν και δεν τους είδε κανείς, σαν απ τη φοβερή διεργασία της τύλιξής τους να εμπήκαν ολοκληρωτικά ο ένας στον άλλον. Σε ένα κοσμο που κανείς, μα κανείς δεν θα είχε την δύναμη να εννοήσει

~ από σκοινοβάτης στο Νοέμβριος 16, 2011.

Σχολιάστε

 
