Οι καμήλες με τα γέλια τους

Έρχεται λοιπόν μια μέρα μια νεαρή κυρία λέγοντάς μου σε βάρβαρα ελληνικά

Να χρησιμοποιώ τις τείνουσες ερωτοτροπικές μεθόδους μου αναγέλλει, μέγα κακό και πρώτο! Δεν σεβάστηκα.  Εδώ υπάρχουν ορίζουσες διαμορφώσεις και συμμορφώσεις. Οργανωμένα σχέδια, ηθικοδομίες και ρυθμοί. Μανιφέστα σου λέω φιλενάδε του ορθίου και κοπρόπορτες. Εξηγούντα γητνιάζοντα τω ήθει της πόλεως και συμβάσεις, αποβάσεις κακού δαίμονος και εκπεριτροπές. Της συνόδου οι επαγγελίες και της επαρχίας των μυαλών οι ιεραρχίες. Μαζέψου. Συκροτήσου. Και Πειθαρχήσου (Γιατί τυγχάνω και γραμματικίζων!)

Ίτε βάκχες Ίτε τον Βρόμιο να υμνείτε!

Ατίμησες στα άτιμα των ατίμων στον ιερό βωμό! Δεν έμαθες, δεν άκουσες, όλα τα βίζια που χων μαζευτεί εδώ δεν τα δες. Εδώ μωρέ μπερμπάντη απ’ τα Τίρυνθα  επάρχει εθική και μέτα κούταλου! Κι εσύ με την κυρία να χλιμιντρίζεις τα άγρια που μου φέρνουν τη θάλασσα στο στόμα και την βροχή στα ενδόποδα!

Αίσχος. Ποιός είσαι εσύ να θωπεύεις (αχχχ τι να σημανει και τούτο), να έλκεις με θρασύτητα τα οπίσθια. Και δεν ερυθριάζεις.  Ενεός μου κάθεσαι να εγκωμιάζεις έρωτες και αγάπες που τις έχεις ατιμάσει. Και ενώπιος ενωπίω μου κατεβαίνεις μπροστά στον εσμό, στα κοπάδια και τα μήλα (τα πρόβατα αναγνώστη μου, στις παρυφές του Ομήρου), τις παραμάζες και τα ξώβεργα. Να, με δήξη και αχαλίνωση να χου… (ήδη αισθάνομαι να πιάνομαι) -φτώνεις την κυρία που είναι δίπλα σου. Γιατί εμένα καθόλου δε μου θυμίζει τις κούκλες μου τις πρόστυχες που έπαιζα μικρή και πορνά που κυκλώνουν σαν τα φίδια τις ζωές των άλλων. Οι ζωές των άλλων, εγώ μια χαρά ζω. Το Ζωο! Όμως την ηθική τους εικοστούς πρώτους αιώνες που διανύουμε δεν στην έμαθαν απ’ το σπιτικό που σέφεραν. Κι εγώ που ξέρω πως ένα και ένα και τα δύο της Μαντά. Η μαντική της πατέρα(ς). Τα εγγλέζικα του Γιώργου και η κακιά φοιτήτρια απ’ ένα άλλο τμήμα που τα έχει φτιάξει με έναν γκόμενο παίδαρο δυο μέτρα και δεν ημπορώ τρεις μήνες να τους τα χαλάσω… Αχχχ  κούκλος… Εδώ μαζί μαζί μας είπε πως τα φάγαμε. Κι εσύ μόνος. Όχι, όχι δεν θα με γειωποιείς εσύ.

Όμως να με συμπαθάς αγόρι μου. Απ’ την πολύ και αμέριστη , ενδοκείμενη, ενδιάθετη και τρυφηλή μου αγάπη που σου τρέφω στα αναγέλω. Γιατί θα μπορούσα και δεν έκανα. Θα πήγενα μα δεν τόλμησα. Θα σε πέταγαν απ’ τα παράθυρα αλλά εγώ δεν. Εγώ δεν πήγα αγοράκι (Που τώρα που σε ξαναβλέπω είσαι και νοστιμούλης αχχ αχχ και πολύ θα ήθελα να με χούφτωνες εμένα όταν χούφτωνες αυτήν) να σε καταγείλω στους Διευθυντές για την απρεπή αυτή . Θυμόμουν τα γραφεία τους. Οι ομορφονιοί . Στα νέα μας Ελληνικά οι πρώτοι στα κάλοι. Αλλά δεν πήγα. Σε λουπέεθεεκα (ως θα έλεγε και ο Σωκράτης). Και τώρα που σε βλέπω δεν μου αρέσεις καθόλου. Ποιός τους χέζει τα έρματα και τους τραγόμορφους κοντυλοφόρους ως σώζουν τα ήθη. Πάω μπας και τους χωρίσω. Έχω σκοπώ εγώ αγοράκι.  Έχει προίκα ίση με το μπόι σου. Άντε τα λέμε. Και αν δεν την αντέχεις πια αυτή, πάρε με τηλέφωνο. Ελπίζω να στό δωσα. Που ξέρεις μπορεί μέχρι τότε να μην τα χω καταφέρει να τον κάνω δικό μου !!

Να με συγχωρείς λοιπόν αναγνώστη μου που λυμαίνομαι τα αυτιά σου. Μα στο ρεπερτόριο αυτό της κυρίας έχω να μιλήσω στα ίδια βάρβαρα Ελληνικά:

Αυτός που είναι πολιτισμός δεν έχει να φοβηθεί καμμιά αφασία.  Τσιτάτο και περγαμηνή.  Τίποτα δεν στέκεται στο δρόμο του. Στα αχανή πλευρά του, οι βοές των άλλων που είναι βοές του εαυτού του. Γιατί όπως συνηθίζω να λέω: όταν καταλαβαίνεις πως δεν έχεις καμμία σχέση με κάτι παύει να αιτεί δικαιώματα πάνω σου. Όπως ο σοφός ελληνικός λαός μας λέει πως κάθε ουρανός ωραίος δεν έχει να φοβάται ούτε τη σκιά του.

Στον γνώμονα αυτόν ας τραγουδήσουμε μαζί τους:

ΥΓ: Στην ανύπαρκτη κυρία έχω να πω πως θα ηταν εξαιρετικά διασκεδαστικό και δημιουργικό να με ξαναβρεί

~ από σκοινοβάτης στο Δεκέμβριος 13, 2011.

Σχολιάστε

 
