Το γέλιο βγήκε από την Tv

Κατηγορώ και προχωρώ να είμαι πειθήνιο όργανο του αυτοαμυντικού ψυχισμού μου. Χαρακτηρίζω και γνωρίζω το φάντασμα του αντιπάλου μου. Το μελετώ στον χώρο ως παρουσιάζει την καμπούρικη συνήθεια του στα πράγματα.  Αποτελειώνω τα μέλη που τον περιβάλλουν. Είναι κούφια και ασχημόμορφα. Ακούραστα του δένουν την ασχήμια. Όμως εγώ τον ακουμπάω γιατί στο βάθος ξέρω πως αυτή η πελώρια ασχημόμορφη φιγούρα που έτσι μεσόκοπη και απανείδωτη ορθώνεται μπροστά μου, είναι δική μου και τη θέλω και είναι ωραία, δεν είναι ασχημόμορφη. Γιατί ασχημόμορφη θελω να την βλέπω, ώσπου να τη καταπιώ….

Εγώ αυτό έχω να πω. Τώρα περί της κωμικής δεινότητας δεν έχω να σχολιάζω. Όμως κάτω από κάθε αυγή και νύχτα αυτή η αληθοκύπτουσα γερόντισσα επιστήμη σαπίζει τα μαλλιά της να αποδεσμευθούν από την αμαρτωλή σκόνη τα νόμιμα πράγματα του κόσμου.  Όχι η μωρία και η πλαστογραφία του μυαλού των ανθρώπων, αλλά το νόμιμο της φύσης!

Και είμαι σίγουρος πως τέτοιοι «υπηρέτες» του νομίμου υπάρχουν. Και είναι πολλοί…

 

~ από σκοινοβάτης στο Ιανουαρίου 18, 2012.

2 Σχόλια to “Το γέλιο βγήκε από την Tv”

  1. Άσχετο αλλά…

    Απλά μου έλειψε το κασκόλ σου φίλε μου!

    Καλη υπομονή με τις εξετάσεις!

Σχολιάστε

 
