Πέραν του λόγου

Αὐτὸς ἡμῶν ἠράσθη πρῶτος
(μπαίνει μέσα αργά.) Πώς τόλμησες να εισβάλεις έτσι στη ζωή μου. (χαμογελάει.) κι η ζωή μου έπαψε… την αλήθεια μου εξαφάνισες, όπου κι αν πάω ζωντανεύει η μορφή σου. (έρχεται στο κέντρο. αργά) Με έκανες μόνο, μόνη. Για να σε αναζητώ στα χρόνια που μου μένουν. (Κοιτάει πολύ ψηλά.) Θέλω να σου εξομολογηθώ τον έρωτά μου για εσένα. (σκύβει.) Τις στιγμές που έκρυβα την ανάσα μου, και τα μάτια μου έλεγαν τα πιο φριχτά ψέματα. Τα όρια του κόσμου… το άδειο μου σώμα. (Μυρίζει κάτι πεσμένα δαφνόφυλλα) Με είδα, γραμμένο, στα μάτια σου, γραμμένη. Με τους λευκούς κύκλους. (σκύβει ξανά.) Συνάντηση Απόψε. (πέφτει στο κενό. Από μακριά φαίνονται μικρές αναμμένες λάμπες.)

~ από σκοινοβάτης στο Ιανουαρίου 25, 2013.

Ένα Σχόλιο to “Πέραν του λόγου”

  1. :)

Σχολιάστε

 
